Monday 26 December 2011

tahniah la weyy.

Assalamualaikum w.b.t
dah lama tak update blog kud. ala,bukan ada orang nak bace pun ape yang aku tulis ek?. it sokayy laa. tak kesah pun. title kat ats tuh untuk orang depan rumah punye sebelah punye sebelah . walaupun ucapan tuh kaw tak dengar . tapi tak peh laa kan? Oke laa tuh result kaw.janji ade A. ala, baru PMR. SPM ade lagy *ayt biasa aku dengar* ceh,aku bajet je cakap macam nih kat kaw kan,entahentah kaw tade perasaan pun kan kan kan?kaw kan memang macam tuh.*sorry sorry*lama kudd tak nampak  kaw sepanjang holidayy nih. Bak kate mama, kaw kan mcm perempuan,duduk dalam rumah jeh. ahaha. agak laa. dulu kita rapat ek? aku ingat lagi kita kenal akhir aku darjah enam. mase tuh kaw da form 1 dah .yes,kaw kan tua !*setakat setahun ape la sngt* dulu kita kelua naik basikal . jalan jalan. tapi tuh dulu.sekarang kita dah tak rapat. ceit! nak bersua muka pun macam ape je. lagy pun kita kan dah besar. takkan nak kelua same same lak kan.*dushdush*.Kak Zura,congrats straight A berabuk ats slip. see, og dak cakap mesti dapatnye.cehh,oke.cukup aku membebel.



it just me . i know ! 












p/s: cherry,aku dah tahu 'org depan rumah' dapat berapa.

No comments:

Post a Comment