Saturday 31 December 2011

All of NEW !

peace upon to you .


 Forget the past,

remember the memory ,

Fight  for the FUTURE .


oke,memang macam biase la bila dah new year sume buat post segala bagai. huh ! aku dah jadi PMR candidate tuh . sume dah heboh tanye2 . hadoyy ! as usually , sume ade azam . dan mmg tak yah laa aku nak kongsi ngan korang .*sbb korang pun tak nak kongsi ngan aku* yes ! lupekan yang lame,yg menyakitkan,yang menyedihkan, yang meruntuhkan hati*wah*. hargai memori tahun 2o11 yang sngat aku syg,tahun yg aku tahu hargai something,tahun yang ade smgt nak belajar. dan dan dan teruskan perjalanan yang mmg tiada perhentian, perjlnn ke jajahan PMR,perjalanan mncari erti sebenar life . huh ! semoga 2012 mnjadi tahun bermakne yg bahagia AMIN . *sepatutnye kite dah start dari Maal Hijrah lagi,ye dak ?*










sincerely.
imissthefullofmemory2011

No comments:

Post a Comment