Tuesday 27 December 2011

crazy lil thing called love

peace upon to you . aku nak kongsi something . kind of story yang aku baru tngok tadi. kakak sedara terchinta yang suggest . agak best laa. and aku malas nak menaip panjang2 just aku letak gamba2 jea la ek? tujuan aku bagi tahu korang pasal bende ni bukan nak suroh korang tatap hero die. it kind of aku nak share je. and buat la suggestion masing2 oke ? anyway  just look at the pic .


this is the heroin of the story . bug face or ugly face.aku tak cakap.cerita nih yang cakap. bagi aku cantek jeh . die minat dekat sorang guy name P'shone. senior dye.and of course bila da minat akan terngendap-ngendap kan. name dye Nam . dye baek. lame kud dye tunggu mamat tuh. dalam 3 tahun maybe.kalau tak silap la.


and this is the hero. P'shone.dye baek dengan perempuan. but nakal. actnye dye da lame suke ngan Nam. but dye simpan. lagi menambahkan sedih bile kawan die masok skolah yang same. then teros suke Nam. pehh. dye pun simpan je aty. and for one day, kawan die tuh cakap yang P'shone tak boleh kapel dengan Nam as dyeorang punye perjanjian or something. 


time nih laa Nam luahkan perasaan kat P'shone. but si lelaki tuh da kapel rupenye. sedeh bila tengok Nam macam tuh. 


this is one scene yang mane mse tuh valentine.then, P'shone datang for give her the present.but present tuh bukan dari P'shone.it's friends of him. tapi ending nnty tahu laa hal sebenanye.
and tu jeh yang  aku boleh kongsi. fyi, aku bukan nak kasi korang bazir mase tengok kind of cerita yang tak ade kene mengene ngan Islam.it just about lyfe. its showed about cara orang simpan perasaan. cara orang luahkan something . cara  orang terima bila die di reject. cara orang tahan perasaan.  semua bende tuh mmg akan di rasai oleh semua orang ryte ? manusie. well, its up to korang nak tengok ke tak .DoNE! 

1 comment:

  1. yeah, og dah tengok.. best ! sampai TERnanges pulee ~ hehe ^^V

    ReplyDelete