Friday 19 August 2011

3 2 1 CiNTA

 

jeng..jeng..jeng !
yeah,ak tau ak lambat tngok cite nih..
anyway sbnanye ak cari filem SEKALI LAGI ..
and then ta jumpe..ak jumpe cite nih..
ape lagy ,ak tngokk jee lah an..
ade part2 yg ak terharu kott..
of coz lha bkan part cintan2 nih..
part friendship plusplus part family..
aduh..leleh kejapp derr..
that's all silent readers..
tata ~



" Hati lagi penting lah weyy,HATI "

" Perigi mencari timba .  muka surat 89 . perenggan keempat "

"aku tahu aku ta ada rupa . Tapi aku ade haty .kau yg ta nmpak .."

"...aku buang masa aku smpai semester 8 HANYA untuk TUNGGU KAU "


huh . nih lha antare ayt2 yang ak hafal lps tngok
filem tuh..sweet kankan yang last skaly uhh..
haha..ak nk buatt kesimpulan siket boleh ?
boley lerr ,siket jeh punn an ..

~ pilih orang yang sayang kau , bukan orang yang kau sayang ~







p/s :" asl ak jiwang terlmpauu nih ?? anyway ,betol kan ayt ak tuh..ak tules ape yg ak rase jeh "


No comments:

Post a Comment